کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"آی‌پد مینی" اپل کابوس تازه گوگل

http://blog.tabletshop.ir/wp-content/uploads/2012/04/hessam0012.jpgدر حالی که گوگل امیدوار بود با عرضه تبلت اختصاصی بخشی از این بازار را از آن خود کند، خبر عرضه تبلت کوچک اپل باعث نگرانی این شرکت شده است.
به گزارش سافت گذر به نقل ازافکارنیوز؛ فارس به نقل از بلومبرگ، این تبلت که آی پد مینی نام دارد مجهز به نمایشگر ۷ اینچی کوچک تر و ارزان قیمت تر از آی پد است.

گفته می شود که این تبلت در مجموع قوی تر از تبلت های ۷ اینچی مایکروسافت و گوگل بوده و با این حساب اپل توانسته نقشه های این دو شرکت برای رقابت با خود را نقش بر آب کند.

در حالی که مدل فعلی آی پد ۹.۷ اینچی است، مدل آینده آن ۷ یا ۸ اینچی خواهد بود. منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت برنامه های خود را در این زمینه در ماه اکتبر عملی خواهد کرد. همچنین بعید است که این مدل از آی پد مجهز به نمایشگرهای دارای دقت بالایی باشد که در آی پد عرضه شده در ماه مارس در نظر گرفته شده بود.

در حالی که کیندل آمازون و نکسوس ۷ گوگل هر یک ۱۹۹ دلار قیمت دارند، بعید است اپل آی پد مینی خود را با قیمتی بیشتر روانه بازار کند. از زمان عرضه آی پد در آوریل سال ۲۰۱۰ شرکت اپل یکه تاز بازار بوده و ۶۱ درصد از کل بازار رایانه های لوحی را از آن خود کرده است. درآمد این شرکت از محل عرضه آی پد در سال ۲۰۱۲ بیش از ۶۶.۴ میلیارد دلار پیش بینی شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10135 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: afkarnews.ir تاریخ خبر: 1391/04/31 تعداد مشاهده: 2442
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

reza 1391/04/31 23:51
طبق معمول apple تو هر زمینه ای میترکونه.